Прием заявок

Жобаның тіркелу нөмері: 598506-EPP-1-2018-1-PT-EPPKA2-CBHE-JP

Жобаның басталу уақыты: 15 қараша 2018 ж.

Жобаның аяқталу уақыты: 14 қараша 2021 ж.

Бағдарлама: Erasmus+

Негізгі іс-әрекеттер: Инновация мен үздік тәжірибелермен алмасуға арналған ынтымақтастық

Іс-әрекет түрі: Жоғарғы білім беруде әлеуетті  арттыру

Веб-сайт: www.erasmus-enter.org

 

ЖОБА МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

ENTER жобасының негізгі мақсаты - халықаралық желілікқауымдастыққа негізделген инженер-педагогтардыдайындаудың көп деңгейлі модульдік жүйені жасақтау және оның жеті арнайы міндеттері:

1 Жоғары білікті инженер-педагогтарды дайындаудың тиімді әдістері бойынша еуропалық тәжірибелерді талдау

2 Инженер-педагогтар үшін заманауи білімтехнологияларына (мысалы, e-learning) негізделген модульдер жиынтығы өзегеретін үш бағдарламаны (негізгі, іргелі, жетілдірілген) жасақтау

3. Инженерлік педагогиканың жеке траекториясын жасауға арналған технологияны жасақтау

4. Модульдерді жүзеге асыратын және нәтижелердің таратылуын қамтамасыз ететін халықаралық ынтымақтастықтың үлгілерін жасақтау

5.  Құқықтық қолдау құжаттар мен желілік ынтымақтастыққа арналған ережелерді әзірлеу

6. Инженер-педагогтардың меңгерген кәсіптік құзыреттерін бағалау критерийлері мен оқу бағдарламаларының сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу

7. Сынамалы бағдарламалардың іске асыру нәтижелерін бағалау

 

ЖОБА СИПАТТАМАСЫ

ENTER инженер-педагогтар үшін ресми дипломнан кейінгі кәсіби-педагогикалық білім беруге арналған жаңа көп мәдениетті және халықаралық тәсілдеме жасауды мақсат қояды.  

Сонымен қатар ол арзан бағаға және қолайлылыққанегізделген, яғни e-learning технологияларына көбірек негізделген, және мүмкіндігінше халықаралық деңгейде мойындалатындай  және аккредитацияланатындайміндетпен жобаланған.

ENTER педагогтар мен жоғары оқу орындарының қажеттілігіне (мысалы, ұлттық немесе аймақтық жағдай)  сай және бейімделу мүмкіндіктерін беретін ұсыныстардан бар ұсыныстарға қарағанда көбірек қол жеткізуге ұмтылады, және инжинирингтің бірнеше бағыттарын қамтиды.

 

▪ ENTER - жоғары оқу орындары мен педагогтардың қажеттілігіне (төмен баға) негізделген бірлескен/желілік тәсілдеме. Педагогикалық және кәсіби біліктіліктерін артыратын бағдарламаларды оқитын инженер-педагогтардың санын көбірек өсіруге талаптанады.
▪ Бұл бірінші ENTER мүшесіндегі жоғары оқу орындарындағы, содан кейін барлық ЕУ-теріндегіинженерлік білім беру сапасына терең әсер етеді.
▪ ENTER басқару үлгісі мен мақсаты сонымен қатар ашықтық пен ілгерілікке негізделеді. Механизм жаңа мүшелердің кедергісіз қосылуына анықталынады және сапаның қатаң серіктестік бағалауы қамтамасыздандырылады.
▪ iPET аккредитациялау бағдарламасы да жоба мақсаттарының бірі болып табылады.

 

iPET БАҒДАРЛАМАСЫ

 

Консорциумның негізгі мақсаты - халықаралық желілік қауымдастыққа негізделген инженер-педагогтарды дайындаудың көп деңгейлі модульдік жүйені жасақтау.

ENTER Еуропалық біліктілік шеңберінде  өмір бойы оқу контекстінде инженер-педагогтарға 3 құрылымдалған оқу бағдарлама сатысы -  iPET бағдарламасын ұсынады. Негізгі дизай жоба нәтижелерінің біріне жатады, бірақ 3 оқу бағдарламаның мазмұны мен ұзақтығы (аттары келісілген) әртүрлі:    

 

▪ iPET-1 Қысқа-бағытталған (мысалы, 2 ECTS) - «Біліктілікті арттыру» сертификаты;
▪ iPET-2 Кәсіби қайта оқыту (мысалы, 8 ECTS)  – «Жоғары білім беру мұғалімі» Диплом;
▪ iPET-3 Халықаралық деңгейде мойындалған (мысалы, 20 ECTS) - «Инженер-педагог» ретінде халықаралық акредитация жүргізетін толық бағдарлама.

.

Бағдарламаның модульдік құрылымы бар, яғни iPET-1 модулін iPET-2 модулі қамтиды, ал екеуін де iPET-3-те қамтылады. Бұл ілгеріліктің орнықты жолын береді, сонда педагогтар өз қарқынында өте алады. Сонымен қатар педагогтар әртүрлі ENTER желілік мүшелерінен модульдарды біріктіре алады.

 

 

ENTER КОНСОРЦИУМЫ

Жоба координаторы:

1. ПОРТО ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ, Португалия

 

Еуропалық серіктестер:

2. ДУБНИЦА-НАД-ВАГОМ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ИНСТИТУТЫ, Словакия

3. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛЛИНН УНИВЕРСИТЕТІ, Эстония

 

Ресейлік және қазақстандық серіктестер:

4. ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ ТОМСК УНИВЕРСИТЕТІ, РесейФедерациясы

5. А. Н. ТУПОЛЕВ АТЫНДАҒЫ КАЗАН ҰЛТТЫҚ ЗЕРТТЕУ ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы 

6. ТАМБОВ МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы 

7. ДОН МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

8. РЕСЕЙДІҢ ИНЖЕНЕРЛІК БІЛІМ БЕРУ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ, Ресей Федерациясы

9. ӘЛ-ФАРАБЫ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Қазақстан

10. Е.А. БУКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ, Қазақстан

11. ҚАЗАХСТАНДЫҚ ИНЖЕНЕРЛІК БІЛІМ БЕРУ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ, KAZSEE, Қазақстан

12. ВЯТСК МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

13. «БОЛОН КЛУБЫ» БІЛІМ БЕРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН БАСТАМАЛАР АГЕНТТІГІ, Ресей Федерациясы

 

БАС ТАРТУ

Осы жоба Еуропалық Одақтың Erasmus+ бағдарламасымен қоса қаржыландырылған. Бұл веб-сайт тек автордың ғана пікірін көрсетеді, сонымен қатар комиссия мұнда қолданылған кез келген ақпаратқа жауап бермейді.Жобаның тіркелу нөмері: 598506-EPP-1-2018-1-PT-EPPKA2-CBHE-JP

Жобаның басталу уақыты: 15 қараша 2018 ж.

Жобаның аяқталу уақыты: 14 қараша 2021 ж.

Бағдарлама: Erasmus+

Негізгі іс-әрекеттер: Инновация мен үздік тәжірибелермен алмасуға арналған ынтымақтастық

Іс-әрекет түрі: Жоғарғы білім беруде әлеуетті арттыру

Веб-сайт: www.erasmus-enter.org

 

ЖОБА МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

ENTER жобасының негізгі мақсаты - халықаралық желілік қауымдастыққа негізделген инженер-педагогтарды дайындаудың көп деңгейлі модульдік жүйені жасақтау және оның жеті арнайы міндеттері:

1 Жоғары білікті инженер-педагогтарды дайындаудың тиімді әдістері бойынша еуропалық тәжірибелерді талдау

2 Инженер-педагогтар үшін заманауи білім технологияларына (мысалы, e-learning) негізделген модульдер жиынтығы өзегеретін үш бағдарламаны (негізгі, іргелі, жетілдірілген) жасақтау

3. Инженерлік педагогиканың жеке траекториясын жасауға арналған технологияны жасақтау

4. Модульдерді жүзеге асыратын және нәтижелердің таратылуын қамтамасыз ететін халықаралық ынтымақтастықтың үлгілерін жасақтау

5. Құқықтық қолдау құжаттар мен желілік ынтымақтастыққа арналған ережелерді әзірлеу

6. Инженер-педагогтардың меңгерген кәсіптік құзыреттерін бағалау критерийлері мен оқу бағдарламаларының сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу

7. Сынамалы бағдарламалардың іске асыру нәтижелерін бағалау

 

ЖОБА СИПАТТАМАСЫ

ENTER инженер-педагогтар үшін ресми дипломнан кейінгі кәсіби-педагогикалық білім беруге арналған жаңа көп мәдениетті және халықаралық тәсілдеме жасауды мақсат қояды.  

Сонымен қатар ол арзан бағаға және қолайлылыққа негізделген, яғни e-learning технологияларына көбірек негізделген, және мүмкіндігінше халықаралық деңгейде мойындалатындай және аккредитацияланатындай міндетпен жобаланған.

ENTER педагогтар мен жоғары оқу орындарының қажеттілігіне (мысалы, ұлттық немесе аймақтық жағдай) сай және бейімделу мүмкіндіктерін беретін ұсыныстардан бар ұсыныстарға қарағанда көбірек қол жеткізуге ұмтылады, және инжинирингтің бірнеше бағыттарын қамтиды.

 

▪ ENTER - жоғары оқу орындары мен педагогтардың қажеттілігіне (төмен баға) негізделген бірлескен/желілік тәсілдеме. Педагогикалық және кәсіби біліктіліктерін артыратын бағдарламаларды оқитын инженер-педагогтардың санын көбірек өсіруге талаптанады.

▪ Бұл бірінші ENTER мүшесіндегі жоғары оқу орындарындағы, содан кейін барлық ЕУ-теріндегі инженерлік білім беру сапасына терең әсер етеді.

▪ ENTER басқару үлгісі мен мақсаты сонымен қатар ашықтық пен ілгерілікке негізделеді. Механизм жаңа мүшелердің кедергісіз қосылуына анықталынады және сапаның қатаң серіктестік бағалауы қамтамасыздандырылады.

▪ iPET аккредитациялау бағдарламасы да жоба мақсаттарының бірі болып табылады.

 

iPET БАҒДАРЛАМАСЫ

 

Консорциумның негізгі мақсаты - халықаралық желілік қауымдастыққа негізделген инженер-педагогтарды дайындаудың көп деңгейлі модульдік жүйені жасақтау.

ENTER Еуропалық біліктілік шеңберінде өмір бойы оқу контекстінде инженер-педагогтарға 3 құрылымдалған оқу бағдарлама сатысы - iPET бағдарламасын ұсынады. Негізгі дизай жоба нәтижелерінің біріне жатады, бірақ 3 оқу бағдарламаның мазмұны мен ұзақтығы (аттары келісілген) әртүрлі:    

 

▪ iPET-1 Қысқа-бағытталған (мысалы, 2 ECTS) - «Біліктілікті арттыру» сертификаты;

▪ iPET-2 Кәсіби қайта оқыту (мысалы, 8 ECTS) – «Жоғары білім беру мұғалімі» Диплом;

▪ iPET-3 Халықаралық деңгейде мойындалған (мысалы, 20 ECTS) - «Инженер-педагог» ретінде халықаралық акредитация жүргізетін толық бағдарлама.

.

Бағдарламаның модульдік құрылымы бар, яғни iPET-1 модулін iPET-2 модулі қамтиды, ал екеуін де iPET-3-те қамтылады. Бұл ілгеріліктің орнықты жолын береді, сонда педагогтар өз қарқынында өте алады. Сонымен қатар педагогтар әртүрлі ENTER желілік мүшелерінен модульдарды біріктіре алады.

 

 

ENTER КОНСОРЦИУМЫ

Жоба координаторы:

1. ПОРТО ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ, Португалия

 

Еуропалық серіктестер:

2. ДУБНИЦА-НАД-ВАГОМ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ИНСТИТУТЫ, Словакия

3. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛЛИНН УНИВЕРСИТЕТІ, Эстония

 

Ресейлік және қазақстандық серіктестер:

4. ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ ТОМСК УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

5. А. Н. ТУПОЛЕВ АТЫНДАҒЫ КАЗАН ҰЛТТЫҚ ЗЕРТТЕУ ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

6. ТАМБОВ МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

7. ДОН МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

8. РЕСЕЙДІҢ ИНЖЕНЕРЛІК БІЛІМ БЕРУ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ, Ресей Федерациясы

9. ӘЛ-ФАРАБЫ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ, Қазақстан

10. Е.А. БУКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ, Қазақстан

11. ҚАЗАХСТАНДЫҚ ИНЖЕНЕРЛІК БІЛІМ БЕРУ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ, KAZSEE, Қазақстан

12. ВЯТСК МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ, Ресей Федерациясы

13. «БОЛОН КЛУБЫ» БІЛІМ БЕРУ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН БАСТАМАЛАР АГЕНТТІГІ, Ресей Федерациясы

 

БАС ТАРТУ

Осы жоба Еуропалық Одақтың Erasmus+ бағдарламасымен қоса қаржыландырылған. Бұл веб-сайт тек автордың ғана пікірін көрсетеді, сонымен қатар комиссия мұнда қолданылған кез келген ақпаратқа жауап бермейді.